Anne d'Arc kalandjai Orléans-ban :)

2009. január 12. - június 30.: Orléans, Franciaország, Erasmus-ösztöndíj... ezt az időszakot hivatott megörökíteni ez a kis blog, hogy legyen valami nyoma is annak, hogy itt vagyok :)

2009. február 14., szombat

Behavazódtunk egy napra

Tegnap reggel szép fehér táj látványa fogadott, amikor felhúztam a rolót, és gondoltam, megosztom Veletek az élményt :) (Csak hogy ne érje szó a ház elejét, amiért pang a blog :P :) Sajnos délután már eső esett, úgyhogy a hó hamar átment latyakba, mára pedig teljesen eltűnt...

Képek itt.

5 megjegyzés:

  • Időpont: 2009. február 15. 8:24 , Anonymous Névtelen írta...

    Ide is pont tegnap jött a hó, de itt még megvan.

     
  • Időpont: 2009. február 15. 8:33 , Blogger Minou írta...

    Örülök, hogy odaért, én küldtem ám tovább felétek, megrendelésre :D
    Itt ma süt a napocska, alig pár felhő kószál az égen :)

     
  • Időpont: 2009. március 19. 3:59 , Blogger Mesu írta...

    Hát mi a tejzet Marish? Nem történik ott kint semmi? Vége már a strike-nak? Meg nem ártana néha életjelet küldened a bázisra (pécsre) h tudjuk h még élsz :)

    pápá

     
  • Időpont: 2009. március 30. 12:53 , Anonymous Yuriko-chan írta...

    Én most már komolyan aggódom. Legalább egy mondatot írj, hogy még élsz.

     
  • Időpont: 2009. április 5. 5:18 , Anonymous Yuriko-chan írta...

    Jól van, élsz, épp most beszélünk msn-en. XD

     

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal